شرایط گارانتی محصولات برند سامسونگ:
تنها دستگاه هایی شامل گارانتی میشوند که دارای کارت ضمانت همراه با هولوگرام و سریال چاپی شرکت سام سرویس باشند و هنگام مراجعه به مراکز خدمات ارائه فاکتور معتبر فروشگاه به همراه این ضمانت نامه الزامی است.
گارانتی محصولات سامسونگ شامل شرکت هایی که از محصولات متفرقه با برند و لوگوی سامسونگ استفاده می کنند نخواهد بود.
مواردی شامل گارانتی نمی شوند:
١-صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
٢-دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سام سرویس تعمیر شوند.
٣-هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه
٤-استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
٥-مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکت های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن ها از طریق گوشی
٦-خرابی ناشی از نصب هر گونه نرم افزار و برنامه های متفرقه که مورد تایید شرکت سامسونگ نباشد.
٧- استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
٨-هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت سامسونگ
٩-هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العمل های ذکر شده در دفترچه راهنما
١٠-تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) و یا در کارت
جهت مشاهده ادامه مطلب به (سایت اف ایکس سنتر) مراجعه کنید.