تعمیر مجاز لوازم خانگی

تعمیر مجاز لوازم خانگی

تعمیر و سرویس کلیه محصولات لوازم خانگی، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر-پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در محل شما انجام می شود.
تعمیر مجاز لوازم خانگی

تعمیر مجاز لوازم خانگی

تعمیر و سرویس کلیه محصولات لوازم خانگی، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر-پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در محل شما انجام می شود.

ارور یخچال 676 اسنوا

ارور یخچال  676 اسنوا

در صفحه ارور اسنوا به ارور یخچال 676 اسنوا میپردازیم :

ارور F1

عدم سرد شدن اواپراتور

رفع عیب ارور : یخ زدگی شدید اواپراتور را از بین ببرید .

ارور F2

خرابی سنسور داخل فریزر

رفع عیب ارور : سوکت سنسور راچک کنید ، سنسور را تعویض نمایید ، برد قدرت را نیز تعویض کنید

ارور F3

خرابی سنسور داخل یخچال

رفع عیب ارور : سوکت سنسور راچک کنید ، سنسور را تعویض نمایید ، برد قدرت را نیز تعویض کنید

ارور F4

خرابی سنسور دیفراست

رفع ارور : سوکت سنسور راچک کنید ، سنسور را تعویض نمایید ، تنظیم جای سنسور ، تعویض برد قدرت

ارور F5

انجام ندادن دیفراست

رفع عیب : قطعی المنت

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.


نکات افزایش طول عمر ماشین لباسشویی، تعمیر لوازم خانگی اف ایکس سنتر

 

با توجه به پیشرفت صنعت، امروزه بیشتر کارهای شخصی ما از جمله شستن لباس، ظرف غذا و دیگر کارهای شخصی ما را ماشین‌ها انجام می‌دهند. در بسیاری از موارد دیده شده است که مصرف کنندگان از این گونه ماشین‌ها به شیوه مطلوب استفاده نمی‌کنند و با توجه به رفتارهای غیر اصولی که با این ماشین‌ها می‌کنند؛ باعث خراب شدن و بالا رفتن هزینه‌ها می‌شوند. شاید اکثر مردم فکر کنند که شیوه درست استفاده از این گونه ماشین‌ها را می‌دانند. اما با کمی دقت به این نتیجه می‌رسیم که آن‌ها با توجه به آن‌چیزی که آموخته‌اند چه غلط و چه درست روی ماشین‌ها پیاده می‌کنند. با توجه به این موارد در ادامه موارد افزایش طول عمر ماشین لباسشویی به شما گفته میشود.

-ماشین لباسشویی را تراز کنید
تراز بودن ماشین لباسشویی برای افزایش کارایی و ایمنی آن بسیار مهم است. برای اینکه ماشین را تراز کنید باید جلوی دستگاه را یک سانت از عقب آن بالا‌تر بگیرید. دستگاه نباید لق باشد یا به یک سمت خاص تمایل نشان دهد. ماشین لباسشویی‌های امروزی همگی دارای پایه‌های خاصی هستند که کار تنظیم با آنها خیلی راحت‌تر انجام می‌شود. اگر آشپزخانه‌تان شیب زیادی دارد، پایه‌های عقبی را دست نزنید و فقط پایه‌های جلویی را تنظیم کنید. تنظیم‌نبودن ماشین لباسشویی هنگام کار در دور تند مشکلاتی به وجود خواهد آورد که در نهایت به این وسیله خانگی شما آسیب جدی وارد می‌کند.

-از ﻧﺼﺐ ﻣﺎﺷﯿﻦ در ﻣﮑﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎ در ﻣﻌﺮض اﺷﻌﻪ آﻓﺘﺎب ﯾﺎ ﺑﺎرﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﻮد داری ﮐﻨﯿﺪ.

زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﮐﺎر ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﺗﺎﯾﻤﺮ ﻃﺒﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ زﻣﺎن ﺑﻨﺪی ﺷﺪه ﺧﻮد ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، وﻟﻮم ﺗﺎﯾﻤﺮ را ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺪﻫﯿﺪ زﯾﺮا ﭘﻼﺗﯿﻦ ﻫﺎی ﺟﺮﯾﺎن دار ﺿﻤﻦ ﻗﻄﻊ ﺷﺪن ﺟﺮﻗﻪ ﻣﯽ زﻧﺪ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﮔﺮدان ﮐﻠﯿﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ را ﺧﺎل ﻣﯽ اﻧﺪازد.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.

 


چرا لامپ داخل یخچال فریزر روشن نمی شود ؟

آیا تابحال برای‌تان پیش آمده که خواب‌آلود درب یخچال را برای برداشتن چیزی باز کنید ولی نتوانید چیزی را ببینید چون که لامپ آن روشن نمی‌شود؟ اگر این اتفاق برای‌تان افتاده باشد، شاید بتوانید به صورت شانسی خوارکی سرپایی نصف‌شب‌تان را پیدا کنید.

اینجا، ما دلایلی که باعث می‌شود که یخچال فریزر وارد عصر تاریکی شود را برای شما توضیح می‌دهیم. با پیروی از توصیه‌های زیر می‌توانید امیدوار باشید که یخچال شما روشن شود. اگر دانش فنی کافی یا وسایل لازم را ندارید به شدن توصیه می‌کنیم که تعمیر لامپ یخچال فریزر را به یک تعمیر کار حرفه ای یخچال فریزر بسپارید

علت 1: مجموعه سیستم روشنایی

اولین علت روشن نشدن چراغ یخچال مربوط به نقص در مجموعه سیستم روشنایی می‌باشد. سیستم روشنایی می‌تواند معیوب باشد. برخی تولیدکنندگان، اجزای سیستم روشنایی را جداگانه نمی‌فروشند، و مجبور خواهید بود کل سیستم روشنایی را به صورت یکجا بخرید.

 

علت 2:‌ لامپ روشنایی

اگر لامپ یخچال روشن نمی‌شود اول از همه باید علت اینکه چرا لامپ روشن نمی‌شود را تشخیص دهید. بیشترین علتی که باعث می‌شود یخچال روشنایی نداشته باشد سوختن و خرابی خود لامپ است. مثل هر لامپ دیگری، لامپ یخچال هم در طول زمان نیاز به تعویض دارد.

برای بررسی لامپ لازم است که لامپ را از یخچال درآورید، در زیر مراحل ساده‌ای که به شما کمک می‌کند تا لامپ را عیب‌یابی کنید که خراب شده و نیاز به تعویض دارد را آورده‌ایم.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت  اف ایکس سنتر مراجعه کنید.


علت برفک زدن یخچال ، تعمیر لوازم خانگی اف ایکس سنتر

برفک چیست و چگونه تشکیل می شود؟

برای توضیح برفک ابتدا باید بگوییم هنگامی که هوای گرم و مرطوب که در آن ذرات آب موجود است با یک سطح سرد و خنک برخورد کنند، ذرات آب موجود در هوا که به دلیل درجه حرارت بالایشان به حالت گاز هستند هنگام تماس با سطح سرد درجه حرارتشان پایین آمده و از حالت گازی شکل به حالت مایع در می آیند و به صورت قطرات آب روی آن سطح ظاهر می شوند. مانند وقتی که دمای هوای بیرون سرد است و روی شیشه اتاق و یا شیشه اتومبیل بخار شکل می گیرد.

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیکهای دور در یخچال فریزر باشد. برای رفع این مشکل سالی یک بار سالم بودن این نوارها را کنترل کنید تا در صورت کوچک ترین نشت هوا آنها را تعویض کنید.

اگر متوجه ی برفک در فریزر یا یخچال خود شدید سریعا آن را آب کنید و گرنه برفک ضخیم می شود و مصرف انرژی شما بیشتر شده و در نتیجه پول برق شما بیشتر می شود. برای آب کردن برفک یخچال نخست آن را از برق بکشید ، وسایل را از داخل آن خارج کرده و منتظر آب شدن برفک ها بمانید. هرگز از مواد تیز برای کندن برفکها استفاده نکنید. می توانید برای سرعت بخشیدن به کار پنکه ی کوچکی را مقابل یخچال بگذارید خواهید دید که در چند دقیقه تمامی برفکها آب می شوند.

یخچال را با دستمالی تمیز کاملا خشک کنید و سپس مواد غذایی را سر جایشان بگذارید و یخچال را به برق بزنید . دقتی کنید اگر رطوبت در یخچال بماند دوباره تبدیل به برفک می شود.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید، تعمیر لوازم خانگی اف ایکس سنتر

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید : آپشنی نوین در ساید های امروزه میباشد ، قابل ذکر است تولید کننده های داخلی و خارجی با استفاده از این آپشن طرفدارهای بسیاری را جذب کرده اند که فروش مناسب و قابل توجیهی نیز دارند .

 

چرا باید فیلتر یخچال ساید بای ساید خود را عوض کنیم ؟ 

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر تصفیه آب یخچال

 : 1 آب را معدنی میکند

 2:نیترات به آب میدهد

 3:باعث آنتی باکتریال آب میشود .

با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد .

اینکه رسوب و املاح آب منطقه چه درصدی است ؟ چه لوله هایی در ساختمان به کار برده شده و جرم داخل لوله های ساختمان به چه میزان است ؟ درصد کلر ، نیترات و  باکتری موجود در آب به چه مقدار است ؟ چه نوع فیلتری در ساید شما به کار برده شده است ؟  از موضوعات اساسی و مهم انتخاب فیلتر میباشد .

ریست فیلتر یخچال

نحوه ریست یخچال ؟ ریست یخچال چگونه است ؟ علت روشن شدن چراغ فیلتر یخچال چیست ؟ دلیل قرمز شدن چراغ یخچال فیلتر ؟ مجموعه آی.پی سعی نموده است در اینجا به همه این سوالات پاسخ دهد تا دیگر دغدغه ای در این امور نداشته بشید .

چراغ فیلتر یخچال دارای سه رنگ است ، اگر دیدید رنگ آن قرمز یا صورتی شده باید به فکر تعویض فیلتر یخچال خود باشید و اگر به تازگی آن را تعویض نموده اید ، باید بدانید یخچال شما نیاز به ریست فیلتر یخچال دارد ، ما در زیر بهنحوه ریست فیلتر یخچال برای برندهای مختلف میپردازیم .

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.